Z czasem człowiek docenia to co stracił ...
Hej . Własnie pierwszy tydzień ferii się skończył , a mnie złapała choroba !
Jutro mamy występ , śpiewamy śpiewamy śpiewamy ...
Będzie ciężko bo rano ledwie mówiłam ale 5 herbat , syrop, tabletki ,lekarstwa i jest lepiej ^^
Mam nadzieję,że jutro wszystko się uda .
Postanowiłam w II semestrze się uczyc, ale pewnie mówie tak dlatego,że są ferie a nei dlatego,że naprawdę tego chcę.
Wsumie fajnie było by zobaczyc mame ucieszoną pod koniec roku : )
Trzeba się postarać,zebrać siły i dać z siebie wszystko.
A ! jeśli chodzi o to co robie przez ferie to mogę powiedziec,że nie jest zle.
Od poniedziałku do piatku chodzę sobię do szkoły na ' dodatkowy wf ' często mi się tam nudzi ale to lepsze niż całkowita nuda w domu,przynajmniej sie trochę poruszam haha.
Czasem wyskoczę na miasto,we wtorki mam scholkę w czwartki dodatkowa matma..tak,tak matma w ferie jakież to super -.-
Inspiracje ; D





Brak komentarzy:
Prześlij komentarz